0.00 pln shopping_cart

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO SALON TAKNIN DEKORACYJNYCH EVA

I Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy działający pod adresem www.saloneva.pl jest własnością Anny Andrzejuk (dalej Sprzedającym), prowadzącej działalność gospodarczą pod nazwą "Salon Tkanin Dekoracyjnych Eva Anna Andrzejuk" adres firmy: ul. Jagielska 42B, 02-886 Warszawa NIP: 9512499591 wpisanej do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, przedstawia prawa i obowiązki Sprzedawcy i Klienta, zasady składania zamówień oraz zawierania i rozwiązywania umów kupna-sprzedaży dotyczących produktów oferowanych przez Sprzedawcę, a także zasady wykonywania tych umów oraz zasady postępowania reklamacyjnego i ochrony danych osobowych. Regulamin ten określa również zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, które są świadczone jedynie w celu mającym umożliwić Klientom dokonywanie zakupów za pośrednictwem Sklepu.

3. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej www.saloneva.pl oraz jest udostępniany Klientom w toku procedury składania zamówienia.

4. Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców korzystających ze Sklepu, za wyjątkiem punktów 7 i 8 Regulaminu, które skierowane są wyłącznie do Klientów będących konsumentami, a także za wyjątkiem tych zapisów Regulaminu, które wyraźnie odnoszą się do konsumentów.

5. Klienci mogą porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą:

- poczty elektronicznej wysyłając e-mail na adres: saloneva@wp.pl

- telefonicznie pod numerem tel. 665758609

- drogą pisemną na adres : Salon Tkanin Dekoracyjnych Eva Anna Andrzejuk, ul. 42B, 02-886 Warszawa

6. Zamówienie Klienci składają za pomocą formularza zamówień, a szczegółowe informacje w tym temacie znajdują się w pkt. 3 Regulaminu.

7. Informacje zawarte na stronie Sklepu Internetowego www.saloneva.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów art.66 Kodeksu Cywilnego, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

II. Definicje

1. Przez Sprzedawcę należy rozumieć osobę fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Salon Tkanin Dekoracyjnych Eva Anna Andrzejuk wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 9512499591

2. Przez Kupującego należy rozumieć podmiot nabywający towar od firmy Salon Tkanin Dekoracyjnych Eva za pośrednictwem sklepu internetowego: www.saloneva.pl

3. Przez Konsumenta należy rozumieć Kupującego będącego osobą fizyczną określoną w art.22 Kodeksu Cywilnego, dokonującą zakupu w Sklepie Internetowym www.saloneva.pl w celu nie związanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

4. Przez Przedsiębiorcę należy rozumieć osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu

5. Przez Sklep należy rozumieć sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem internetowym www.saloneva.pl

6. Przez Umowę zawartą na odległość należy rozumieć - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Sklepu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.

7. Przez Regulamin należy rozumieć niniejszy regulamin sklepu.

8. Przez Zamówienie należy rozumieć oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

9. Poprzez Konto należy rozumieć konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.

10. Poprzez Formularz Rejestracji należy rozumieć formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta. TUTAJ MUSIMY SIĘ ZASTANOWIC CZY MASZ FORMULARZ REJESTRACJI PODCZAS SKLAŁDNAIA ZAMÓWIENIA ALE TEN ZAPIS PÓKI CO ZOSTAWIAM

11. Poprzez Formularz Zamówienia należy rozumieć interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

12. Poprzez Koszyk należy rozumieć element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.

13. Poprzez Produkt należy rozumieć dostępne w sklepie tkaniny, elementy pasmanterii dostępne w ofercie sklepu będące przedmiotem będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

14. Poprzez Umowę Sprzedaży należy rozumieć umowę sprzedaży Produktu zawartą między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

 

 

III . Usługi świadczone drogą elektroniczną.

1. Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną usługi polegające na umożliwieniu Klientom założenia konta użytkownika na stronie internetowej Sklepu oraz udostępnieniu Klientom formularza zamówienia na stronie internetowej Sklepu.

2. Usługa konta użytkownika polega na umożliwieniu Klientom korzystania z zasobów Sklepu po zalogowaniu się. Założenie konta użytkownika wymaga wypełnienia i przesłania formularza rejestracji zawierającego: imię i nazwisko, adresu , adresu do korespondencji (jeśli jest inny, niż adres główny) oraz adres poczty elektronicznej. Usługa konta użytkownika świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów usunąć swoje konto użytkownika poprzez przesłanie Sprzedawcy żądania usunięcia konta drogą pisemną, lub za pośrednictwem e-mail (dane kontaktowe określone w punkcie I.1. Regulaminu).

3. Usługa formularza zamówienia polega na umożliwieniu Klientom składania zamówień (oświadczeń woli) na towary oferowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Sklepu, zgodnie z procedurą przewidzianą w punkcie IV Regulaminu. Usługa świadczona jest nieodpłatnie i ma charakter jednorazowy. Usługa ulega zakończeniu bezpośrednio po złożeniu zamówienia.

4. Do przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień niezbędny jest komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do sieci internetowej oraz systemem operacyjnym umożliwiającym uruchomienie przeglądarki internetowej (np. Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer) z obsługą skryptów Javascript, a także aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

5. Sprzedawca informuje, że do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z usługi świadczonej drogą elektroniczną poprzez sieć Internet należą w szczególności ingerencje osób trzecich (tzw. hackerów), wirusy komputerowe, konie trojańskie czy też spam (nie zamawiane wiadomości elektroniczne rozsyłane jednocześnie do wielu odbiorców). W interesie każdego użytkownika usług świadczonych za pośrednictwem Internetu jest zainstalowanie legalnego i aktualnego oprogramowania chroniącego urządzenie użytkownika przed ww. zagrożeniami.

6. Klienci korzystający ze Sklepu zobowiązani są powstrzymać się od jakiejkolwiek działalności sprzecznej z prawem, w tym w szczególności od dostarczania treści o charakterze bezprawnym oraz od ingerowania w zawartość Sklepu lub jego elementy techniczne. TUTAJ PYTANIE DO PANA OD SKLPEU CZY JEST SENS O TYM PISAĆ, CZY KTOKOLWIEK MA DOSTĘP DO TECHNICZNYCH MOCY SKLEPU INTERNETOWEGO

2.7. Reklamacje dotyczące usług świadczonych drogą elektroniczną można zgłaszać pisemnie lub poprzez pocztę elektroniczną (dane kontaktowe znajdują się w punkcie I.1. Regulaminu). Reklamacje będą rozpatrywane przez Sprzedawcę w terminie 14 dni.

IV. Procedura zawarcia umowy kupna-sprzedaży.

1. Sklep przyjmuje zamówienia Klientów poprzez stronę internetową www.saloneva.pl. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Złożenie przez Klienta Sklepu zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego.

2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć:

- wybór rodzaju tkaniny i określenie metrów bieżących materiału na stronie www.saloneva.pl,

- kliknięcie ikony "dodaj do koszyka",

- wypełnienie formularza zamówienia,

- wybór sposobu płatności i dostawy,

- zatwierdzenie i przesłanie zamówienia poprzez kliknięcie ikony "Zamów i zapłać".

Zamówienia składane za pośrednictwem Sklepu pociągają za sobą obowiązek zapłaty.

3. Niezbędnym elementem procedury zamówienia jest zapoznanie się przez Klienta z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja, co Klient potwierdza zaznaczając odpowiednie pole przed finalizacją zamówienia. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu w toku procedury składania zamówienia uniemożliwia skorzystanie z możliwości nabycia towaru za pośrednictwem Sklepu.

4. Po złożeniu przez Klienta prawidłowo wypełnionego formularza zamówienia Sklep potwierdza otrzymanie zamówienia poprzez przesłanie Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta umowa kupna-sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą. Tego rodzaju wiadomość elektroniczna stanowi jednocześnie potwierdzenie zawarcia umowy na odległość. Załącznikiem do wiadomości e-mail jest dokument PDF zawierający wszystkie dane zamówienia oraz formularz odstąpienia od umowy.

5. Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu są w języku polskim.

V. Ceny i płatność.

1. Ceny produktów prezentowanych na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto ( zawierają podatek VAT) i wyrażone są w złotych polskich (PLN).

2. Podane na stronach Sklepu ceny towarów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi w trakcie składania zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się umową sprzedaży. Koszt dostawy zależny jest od wybranego przy składaniu zamówieniu sposobu dostawy. Łączny koszt zamówienia, obejmujący cenę produktu oraz koszt dostawy, widoczny jest przy podsumowaniu dokonywanego zamówienia.

3. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena z chwili złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Płatność za zamówiony towar może być w formach płatności możliwych do wyboru w formularzu zamówienia (Przelewy24.pl, płatność za pobraniem ).

5. Na wszystkie towary zakupione w Sklepie wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.

6. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, klient zobowiązany jest do zapłaty gotówką lub kartą płatniczą lub blikiem u kuriera. Towar nie podlega zwrotom.

7. W wypadku braku zamówionego przez Klienta produktu lub mniejszej rzeczywistej ilości produktu w stosunku do tej, która podana była na stronie - Klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną, a odpowiednia kwota zostanie zwrócona na jego konto.

8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą metodą Przelewy 24.pl Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta.

VI. Dostawa.

1. Dostawa produktu do Klienta jest odpłatna.

2. Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD. Zamówione towary dostarczane są bezpośrednio na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówień.

3. Dostawy towarów zamawianych za pośrednictwem Sklepu są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. W przypadku chęci zakupu towaru z miejscem dostawy poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej należy skontaktować się ze Sklepem przed złożeniem zamówienia celem ustalenia możliwości wykonania dostawy oraz jej kosztów. W takiej sytuacji koszty dostawy zostaną ustalone indywidualnie i podane do wiadomości Klienta przed złożeniem zamówienia. TUTAJ MUYSISMY STWORZYĆ REGULAMIN ZAKUPU Z DOSATWĄ ZA GRANICE, GDZIE DOKŁADNIE OKREŚLIĆ KOSZTY WYSYŁKI W PRZYPADKU REKLAMACJI

4. Czas realizacji zamówienia wynosi od 7 DO 21 dni roboczych, licząc od dnia zaksięgowania wpłaty za zamówiony towar.

5. Po otrzymaniu przesyłki Klient ma obowiązek sprawdzić w obecności Kuriera stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest odmowa odbioru przesyłki przez Klienta bądź spisanie w obecności Kuriera protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody, co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne. TUTAJ MUSIMY ZWERYFIKOWAĆ JAKA JEST UMOWA Z FIRMĄ KURIERSKĄ,

VII. Procedura reklamacji.

1. Sklep jest zobowiązany do dostarczenia Klientom sprzedawanych rzeczy bez wad fizycznych i prawnych (rękojmia). W przypadku wadliwości nabytych towarów Klientom przysługują uprawnienia przewidziane w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. z 2014 r. poz. 121 z późn. zm.), w szczególności w części odnoszącej się do rękojmi (art. 556 i nast.).

2. Reklamacje można złożyć na stronie Sklepu w zakładce ZWROTY I REKLAMACJE.

3. Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji przez Klienta.

4. Sklep nie udziela odrębnej gwarancji na sprzedawane produkty , jak również nie świadczy usług posprzedażowych.

6. Podstawą reklamacji nie mogą być cechy takie jak kolor lub struktura sprzedawanego produktu. Cechy te są bowiem uzależnione od ustawień wyświetleń monitora lub ekranu, na które nie mamy wpływu. Podstawą do reklamacji są widoczne uszkodzenia/wady materiału.

 

VIII Zwroty.

1. Klient dokonujący zakupu jako konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem sklepu www.saloneva.pl, niezależnie od formy dostawy, może od tej umowy odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia wydania mu towaru stanowiącego przedmiot tej umowy. Zapis ten obowiązuje tylko w wypadku zakupu beli materiałów.

2. Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowiącego załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) , jak również z formularza zwrotu, jednak nie jest to obowiązkowe.

3. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę tę uważa się za niezawartą. Jeżeli Klient będący konsumentem złożył oświadczenia zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu beli materiału.

5. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wymienionych w art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827), a w szczególności:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

6. Tkanina przycinana z belki oraz pasmanteria cięta na metry według preferencji Kupującego stanowi "rzecz służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb" w rozumieniu art. 38 pkt 3 ustawy, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. W konsekwencji sprzedaży tego rodzaju produktu Kupującemu nie przysługuje ustawowe prawo odstąpienia od umowy.

7. Warunkiem pozytywnego przyjęcia zwrotu jest pozostawanie towaru w stanie kompletnym i niepogorszonym.

8. Zwracany towar należy odesłać wraz z otrzymaną fakturą VAT lub paragonem. Zwroty bez przesłanego dokumentu nie będą rozpatrywane.

9. Klient zobowiązany jest zabezpieczyć odsyłany towar w taki sposób, aby zminimalizować ryzyko jego uszkodzenia w transporcie.

10. Zwrotu produktów sprzedawanych na sztuki można dokonać 14 dni kalendarzowych od zakupu. Po tym okresie zwrot nie będzie rozpatrywany.

IX. Ochrona danych osobowych.

1. Poprzez złożenie zamówienia przez Kupującego Salon Tkanin Dekoracyjny Eva Anna Andrzejuk uprawniony jest do przetwarzania danych osobowych Kupującego zgodnie z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa danych osobowych określonych w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w .sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”) i przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.).

2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne. Klientom przysługuje prawo żądania uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania danych osobowych, czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.

3. Dane przetwarzane są w celu realizacji zamówień złożonych za pośrednictwem sklepu www.saloneva.pl, rozpatrywania reklamacji/wymiany, udzielania porad dotyczących produktów zamieszczonych w sklepie lub odpowiedniej emisji formatów reklamowych. Dane osobowe mogą być zapisywane np. w plikach cookies, które instalujemy lub instalują nasi zaufani partnerzy na naszych stronach oraz urządzeniach, które Klient wykorzystuje do korzystania z oferty Sklepu.

4. Nasi zaufani partnerzy to firmy zajmujące się dostarczaniem wysyłek kurierskich, firma odpowiedzialna za platformę, na której zamieszczony jest sklep.

5. Administratorem danych osobowych podanych przez Klienta jest Sprzedawca, o którym mowa w punkcie I.1. Regulaminu.

X . Postanowienia końcowe

1. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01.06.2021 roku i jest opublikowany na stronie www.saloneva.pl.

2. Salon Tkanin Dekoracyjny Eva Anna Andrzejuk zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.saloneva.pl i odnoszą się do zamówień zgłoszonych po ich publikacji.

3. W przypadku zmiany Regulaminu, każdy Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie stosowną wiadomością wysłaną na adres e –mail podany podczas procesu rejestracji. W przypadku braku akceptacji nowego Regulaminu, Kupujący zobowiązany jest do poinformowania firmy Salon Tkanin Dekoracyjny Eva Anna Andrzejuk drogą mailową o tym facie. Brak akceptacji nowego Regulaminu przez Kupującego, może skutkować usunięciem konta Kupującego.

4. Salon Tkanin Dekoracyjny Eva Anna Andrzejuk zastrzega sobie prawo do zmian cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego, usuwania oraz dodawania nowych towarów do asortymentu sklepu oraz przeprowadzania, odwoływania oraz zmieniania akcji promocyjnych.